vad händer ?

som min jobbarkompis sa:
Ojoj här går det fort i svängarna, men jag ska inte säga något. (hon va tillsammans med en kille i sex år, gjorde slut och en månad efter hade hon en ny kille och va gravid)
Så skulle jag vilja förklara min sista vecka. fast det är inte så illa. Jag har inte haft kille sista halvåret och jag är inte gravid.
MEN
Jag lever singellivet!
Jag hört hört för många som har sagt
Jag ska vara singel hela sommaren.
Men varför ska man vara det? jag kommer vara det. Men jag har fortfarande lite krav på mig själv:
Inte strula på krogen,
Göra något jag inte vill,
Massa mer, men nu ska jag leva livet!

Jag träffade en kille ett tag, blev rätt att bli kär och backade undan innan det gick för långt. Då vet man att man inte är redo än. Men jag är lycklig för det!
Skulle mer än något vilja vara i sälen just nu, utan kommentarer varför, men varför inte? :)
Nästa helg ska jag bo på hotell, mer än gärna ska jag göra det med Elina (om det inte blir som vanligt, haha)
Vi ska till hemligort och köra gärnet! Kommer bli som en festivalhelg, börja direkt när vi kommer fram och sluta på in på småtimmarna på söndagen. Vi kommer inte känna en kotte, vi kan "göra vad vi vill" utan att den man pratar med är bästa kompis med en kompiskille.
Göra bort sig, fråga sjuka frågor, inpulsa, helt enkelt leva liver för en helg utan att man känner någon.
Jag längtar! (om hon inte som vanligt ska göra något med P)
Men den helgen gäller inga krav. Då kör vi bara!

Ikväll då?
Friday im in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0