snart april, vilket jävla skämt!

imorse innan jag åkte till jobbet hann Elina komma hit efter hon lämnat sin kille på jobbet. höhö.
drog iväg och väntade mig en bra dag, det blev en kalas fin dag coh vi hade mellis premiär ute idag. Underbart!
Jag har nästan precis kommit hem, fick med mig en tidning från mam&pap som innehöll massa tallrikar och olika grejer till köket. Hittade mina tallrikar och en ny form hade dom kommit med. Så ja tack! dock står det inte vad dom kostar men jag vill ha dom!

Hunnit pratat med en kompis som har träffat en kille ett tag nu, och dom är nu officiellt tillsammans. Gulligt!
Som jag sa till henne: Om du är glad så är jag självklart glad för din skull.
Killen är jätte trevlig, en kille som jag tror min vän behöver.

väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan ringa till Matilda som kommer hem fårn barca idag. Ska bli spännande och höra allting. Och hon jag har nog lite (massa) att berätta för henne.

funderar om jag ska orka ut och gå, det bränner i hela ansiktet och jag behöver skriva en lisa vad jag ska köpa imorgon när jag ska handla.
en dålig bortförklaring men den kan funka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0