jag har börjat!

jag va hos doktorn förra veckan och fick penicillin direkt. Jag började med den igår eftersom mitt öra aldrig vill sluta värka. Läser alltid vad man kan få för biverklingar, alltid lika spännande.

Så dom närmaste två veckorna är det ganska stor odds (det vanligaste) att jag får sömnsvårigheter och får lätt aggressivitet. så nu är det dax att passa sig!

Inbildade mig idag att jag redan blivit mycker argare. Eller att jag måste haft en dålig dag, jag tände till direkt idag när det hände något. men det slutade bra, jag kom hem och nu ska jag planera lite.

Ska kolla på fotbollen hos honom senare. Han får nog passa sig för mig idag!

 

Har jag glömt att nämna att jag träffade en blond joel kinnaman i borås? Jävlar i havet.

 

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0