en helt vanlig torsdag

det har varit en vecka som gått fortare än sj!
När jag skulle somna i min gamla säng i sköllersta i söndags efter big borther så tänkte jag.
Snart är det måndag, sen är det helt plötsligt onsdag sen kommer fredagen nästan.
Veckorna går fort nu för att jag har roligt hela dagarna på jobbet sen kommer jag hem, fixar och donar sen däckar jag i sängen innan tio!

Jag har idag bakat till fredagsfikat som vi har på jobbet imorgon. Tårta! (Låter glassigare än vad det är)
men jag har upp till bevis eftersom alla lägger ner massor av tid på det där fikat.
Jag tvättar oxå!

Igår hittade jag guldpåsen! Skulle samla ihop att glas (läs vin&ciderflaskor) som jag skulle slänga. En påse va tung. Jag hade glömt att packa upp en påse sen jag va på systemet sist! Osis! :)
 
Sitter och kollar på en mini trip någonstans i Maj, eftersom jag inte kan åka utomlans i juni. Frågan är vart resan bär av? Och när?
Jag ska åka till turkiet i två veckor i augusti/september. jag längtar nu efter sol och värme, inte om ett halvår.
Men tiden går ju så fort och snart kommer man sitta där på plajan med en lite brunare kropp! Ahhhhw.

Lite samami brie på det här så kan torsdagen sluta rikigt i succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0