ehhh vi köör igen

jag är på bra humör! jag tror att dom har fattat fel med mina tabletter.
Örat har blivit bättre, dock har jag tio dagar kvar.. Men jag kunde få sömnproblem, jag har fått bättre sömn än någonsin.
Jag vaknar alltid minst två gånger per natt, jag sov hela natten och vaknade när klockan ringde fem över sex imorse. Så skönt!
Riktigt härlig dag på jobbet, speciellt när man hoppar rasten och man slutar klockna två. U n d e r b a r t !

Hunnit hem till farmor&farfar och åkt och handlat med farmor, dock tog det bara 1 1/2 timma på parken (farmor imponerar på mig)
Lyckades få med mig mat till imorgonkväll och toalettpapper dom är lite kärlek insprerat! (närmaste kärleken man kommer på toaletten) råkade visst dra en kommentar till Sophie som jag inte skulle sagt, men vad gör det? haha

Pratade med barcatjejen förut. Värkar ha haft det toppen! väntar med spänning på lite närmare information :)

Imorgon är det fredag, 1 april och jag tänker inte gå på något! troligtvis kommer jag göra det men det får inte bli några misstag, jag kommer göra det bästa av sitvationen! Sämsta är att man kan tro något är ett skämt fast det i själva värket inte är det. jag väntar med spänning!
Tänk att förlova sig 1 april... Det kan ju aldrig sluta bra.... eller?

Ikväll blir det piano, lite av sveriges värsta bilförare och en stor kopp med te.
Tänkte fixa ett bildregn snart, ska hitta några smaskiga bilder och se vad man kan göra med dom..

det går bra nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0