det pirrar fortfarande

jobbat och stängt dagiset idag.

Jag är en människa som verkligen behöver planera, jag trodde att jag hade gjort det bra tills min farmor ringer idag och säger att hon måst ha hjälp och handla imorgon. "tre bokstäver"
Jag har börjat packa, dock har det blivit i sen stora reseväskan. Men det är bara jag och elina som ska åka så det är inga problem men det.
Hon åkte precis härifrån, vi är taggade till tusen. Satt även och kollade på hotell till våran två veckors semester vi ska ha i augusti/september. Jag längtar till sol och bad!

SÅ imorgon ska jag jobba till halv tre, äta mat hos farmor och handla med henne (som hon sa, det tar bara någon timma. Jag ändrade snabbt till några!), gröna skylten, packa det sista, åka till honom och sova där tills på fredag!  Hur ska jag hinna med allting?

nu laddar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0