Bs

va hemma hos sophie på förfest igår, va riktigt kul! Men jag har ett stort problem!

Varje gång inte matilda är med på förfesterna/krogen blir jag alltid lika full. Alla som har varit med "oss" när vi har förfest vet att vi sitter inte stilla mycket, väggendasen brukar vara ett starkt alternativ. jag taggar innan krogen med att dansa in förfesten för senare dansa in på krogen!

När hon inte är med har jag ingen danskompis, så då sitter vi bara och dricker. Livsfarligt för mig eftersom jag är inte direkt den torra av oss. Mer den som dricker först och tänker sen. Som jag gjorde igår.

Jag va så trött när jag kom hem med min mat att jag hoppade maten, borstade tänderna och tog bort sminket så sprang jag till sängen och vaknade klockan sju imorse.
Jag är bakis, inte sådär farligt men bakis är jag.
jag har nog inte fattat vad jag ahr gett mig in på nästa helg. Festivalhelg! den kommer sluta i succé!

jag ska nog äta nu och vänta till ..... kommer hem så jag kan få en kram!

sova får jag göra lite oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0