Bokat! Och förbannad

vi har bokat hotell till kanske 2011s bästa "festivalhelg med Linda och Elina" (turkietresan räknas inte eftersom den håller på i två veckor)
kommer bli succé. Det ska bli succé!

Värre är att jag vaknade imorse ondare i örat än vad jag brkar ha (eller har haft senaste veckan)
Va hos herr doktor och fick penicellin i 15 dagar. Grattis du har just vunnit två nyktra helger igen.
Men så blir inte faller eftersom man har jobbarkompisar som planerat hur jag ska lägga upp det dom här tre helgerna så har jag löst det på bästa sätt!


men jag är mer laddad eftersom det är tisdag, imorgon är det onsdag och jag stänger. menas att jag kommer bara hinna hem och sova så är det torsdag. då är det grönaskylten dax och packa! Sen fredagens jobb mellan 7-12 .
Sen sätter vi oss i bilen mooot ................. :) Staden där ingen går säker denna helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0