Sjuk?

jag orkade inte åt till mamma och pappa i onsdags. jag låg raklång i soffan hela kvällen och kollade på fotbollen.
Jag kan sammanfatta mina dagar lätt: Legat i soffan. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk men jag är konstant trött. så på lördag ska jag ta en jätte lång sovmorgon! (om jag lyckas)

Tillbaka till gbg då:
Mina två E kom och hämtade mig stax innan sju, mötte upp Tobbe, Christian och Hodo.
Snabbt märkte vi att Hodo va en söndagsåkare och jag tipsade honom att köpa en Volvo, men han bara skrattade. Han fattade nog inte vad som va det roliga i det hela. Vi kom iaf till gbg en bra stund föra dom efter ha stannat på två rastplater och köpt frulle på McD :)
När vi kom till va det bli himmel och jag såg inte ett moln på hela dagen! säkert runt 30 grader gick vi rung som sex 8 åringar. Men vi hade så jävla roligt!
Vi hade turen att det inte va någon kö alls till något, längsta vi stog va 15 minuter. Vi började med klassikern, lisebergsbanan. Hur kan det alltid va lika rolig? Vi gick uppåt mot höjdskräcken och uppskjutet... Sen kom den, Atmosfear? Jag och Erik satt och mordhöll oss. jag kollade kanske fyra gånger när vi åkte upp. Kan ni fatta hur högt det va? Men det gick fort ner, det kan jag lova er. Men jag va fortfarande helt darrig i hela kroppen när jag kom ner. Men nu har jag åkt den. Slipper jag göra det igen.
Vi skrattade igenom oss hela dagen. Även blev alla lite kaxiga när vi skulle åka collerado? när vi skulle åka den första gången sa jag att jag aldrig blev blöt när jag åkte den. Tji fick jag. det fullkomligt droppade om mig när vi gick därifrån. Alla skrattade, även jag.
Vi åkte allt som fanns, även den som man inte kunde andas i två gånger. bara för att :)
Vi gick därifrån halv elva efter ha avslutat med spökhuset:) Livrädda lilla Linda :)

Kan berätta att det blev även en mysig dag, utan att säga för mycket. Jag är riktigt nöjd över dagen. Kunde nog inte blivit mycket bättre. 

När vi kom till lägenheten på natten hade jag fina skavsår på tårna.
Måndags träffades vi utanför Christiansföräldrar och åkte upp på stan. gick bara en stund innan det blev ett mysigt hejdå och jag och mina två E:n satte oss i bilen mot Öret igen.

Låter det inte som en kalashelg? Den helgen kommer jag att minnas länge, av olika anledningar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0