samma visa

sitter i soffan i danderyd.
Vaknade av ett sms, en halv kompis kompis. Tack!

Kvällen igår började helt underbart, men slutade i kaos! Jag klarade mig ifrån allting men det västa som finns är att se när vänner gråter. Även om man sitter precis bredvid så känner man sig hopplös. Man kan säga så mycket men det är ju ändå inte jag som gråter för det som har hänt. (Hade inte hänt något jätte stor dock.)

Men om fyra timmar åker jag hem, dom behöver prata ut och just nu känner jag mig mest ivägen.

P ringde till mig ett antal gånger igår, han fattade fortfarade inte att jag va i stockholm efter att jag hade sagt det fem gånger. Inte lätt att va kille alla dagar i veckan.

åker nog direkt till mamma och pappa när jag kommer till hallsberg. Kanske åker hem för att se om lägenheten står kvar.

Ärlighet varar längst:
Fast jag är hmma hos den bästa jag har så saknar jag örebro. Jag vill vara hemma, känna att jag kan göra vad jag vill. Igår när vi satt på förfesten sa en av stockholmarna: Finns det något ställe som man kan spåra och dansa som man gör i örebro?
Det är nog så att örebro är bättre än vad man tror. Visst alla känner alla när man är ute, men det är ju en charm i det oxå.
Men om det är tråkigt en gång när man går ut blir man så opepp.
Jag önskade lite att det va en vanlig hela nästa helg så jag får gå ut och dansa av mig all energi jag har. Men då är det ju midsommar, då är det alllllll in! Utan bråk, tjafs, konflikter och tårar.
Det ska vara: glädje, "kärlek", blommor, dans ända fram tills solen går upp, skratt och massa vänner.

Ni mina kära ska jag fixa mig lite, jag skriver nog mer ikväll. Men P lovade mig mat senare, men ja vetredan nu att han ljög för mig,. för det kommer bli jag som får laga maten om jag tar mig till öret!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0