Mitt huvud

Vi drack rödvin igår. Det köänner mitt huvud.
Kom iaf upp till stockholm efeter lite sj förseningar.
Lisa och jag satt i köket hela kvällen samtidigt som Fredrik och bill spela fifa. vi skrattade högt och pratade om allt.
Varför bor jag inte i stockholm? varfr bor hon inte vid mig?
Jag ogillade henne när vi började skolan, nu älskar jag henne mest!
ikväll är det fest, riktigt fest. Vi ska tydligen börja klockan fyra?

Lite kul igår:
Jag: Jaha va blir det för något imorgon då Fredrik? Ska du bjuda på tårta?
F: Nej vi ska göra smörgåstårta
J: Jaha vad ska ni göra för någon?
L: Vi? du ska göra!

Ärlighet varar längst, jag hade aldrig kommit upp om jag hade vetat om jag ska stå och göra smörgåstårta idag. Eller? :) ´Jo självklart!!


Nu kör vi!

(mamma&pappa åker till turkiet på torsdag, dom beställde resa igår... Utan MIG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0