Midsommar är nu över

Nu är helgen slut, jag va på hultet. det va kul, blev gabska lugnt för min del, vet itne ritktigt varför men så blev det. Vi åkte flak bakom en fyrhjuling. Hur midsommar är inte det? Minus va att vi inte dansade in på småtimmarna.
Finns inte så mycket att berätta om kvällen, eller jo. Jag va så glad över att jag va med Lisa och fredrik! Dom är snart som min familj!
Elina gick och la sig klockan 23.00. Kul tjej! Hon va trött, inte full....

Lördagen va det jag som körde hem, körde Elina till erik och tog med mig dom bästa hem till mig. Sov en stund sen va det påt igen. Erik och Elina kom hem till mig oxå.  Men det slutade med att det bara blev jag, Lisa och fredrik som drog upp på stan. Dom andra två ville inte med eller så va dom inte taggade. Men vi hade kul. Funderade på att gå in på strömpis (frimis va stängt) men så gick vi till ivy där vi träffade Kalle&Niklas.
Slutade att vi rundade av kvällen med 1h dans på satin. Svetten rann och jag ramlade på dansgolvet. Vi körde hårt!

Hemma hos mamma och pappa, hunnit bråka med danne fyra gånger... Blir galen på killar som inte kan ha koll.
Nu ska jag snart sova, jobbar kortdag imorgon.

Svårt, men ändå så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0