Midsommar! 2011

Yes, dagen är här. Jag vaknade för en timma sen, fick sms från mamma för en halvtimma sen. 40 grader hade dom, svarade att vi nästan oxå har det... om man x det med 3.... 
Lisa och fredrik landade hemma hos mig igår, så vi tog med os Elina och mötte upp emlie och denice för lite mat på pitchers. Träffade många bra och ven många som man verkligen inte vill träffa :) Som alltid:)

Idag ska vi ut till hultet, jag, Lisa, Elina och fredrik. Ska spendera dagen och natten där tillsammans med massa andra. 
Imrgon ska jag äntligen få gå ut i örebro igen! (Vi ses på schlegergolvet)

Fått reda på att jag ska jobba vecka 27, så det blir bara en vecka semeter för mig. Men många blir arga när jag sger det eftersom jag åker till turkiet i två veckor i augusti/sep :)

 Jag vann vattenkriget igår på jobbet mot Malin! Kaxig som hon hade varit hela veckan så va hon värd det! HAHA!
Det värsta är att min sista "riktiga" dag är på tosdag.... tror jag fick alla emot mig igår. Men jag stänger så dom kan inte göra så mycket :)

Så, nu ska jag snart börja fixa mig. Sen styr vi mot hultet! Wiiihoooioioiooo
ALL IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0