känns som jag är hemma

underbara dag!
Gårdagen blev som den blev, lång fest hos grannen. Jag kom hem kvart i sex. Så sant som jag trodde. mamma och pappa kom och hämtade mig nio. Jag va knappt vid liv när dom kom. Men har haft lyx hela dagen.
Legat på en madrass i poolen hela dagen, maten va klar när jag va hungrig, chipsen och dippen fanns där nu på kvällen. Känner verkligen att det va skönt att vara hemma hos mamma och pappa idag!
Danne och jag som oftast bråkar, ibland har vi skit kul tillsammans. som idag när vi spelade fotboll och volleyboll. skrattade och bara hade rolig.
Mamma och jag hade vattenkrig förut, hon vann. Jag blev dyngsur och hon blev bara lite (nästan) blöt.

Jag ska sova här på landet inatt, jag har helt seg i kroppen. har inte sovit en blund som jag tänkte att jag skulle göra. så har jag tydligen lovat pappa att jag ska åka iväg att köpa frallor imorgonbitti. Ni som känner mina föräldrar vet att dom vaknar sex, frullen ska vara klar åtta. Hur ska jag klara av det?

nej ni, nu ska jag lägga mig lite skönare i soffan och äta lite mer chirre med dirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0