jag visste det

jag har haft det på känn hela veckan. att jag hjade något planerat till helgen.
Så kom det!
Lisas kille fyller på söndag så dom skulle ha fest på lördag. Så imorgon åker jag till stockholm.

tänk om jag hade haft kille, då hade jag säkert planerat annat och varit med honom i helgen ist. Missat chansen att träffa lisa. Det funkar liksom inte :)
hon har varit i turkiet. UTAN MIG, jag vet. men jag åker dit senare. fast utan henne (fast hon finns i mitt hjärta) oj va gullig jag blev.

Just nu är jag rätt glad, har precis skickat med en på face som jag inte pratat med på fyra? månader.
Alltid lika kul.

Vet ni vad ni ska göra? Sätt en lapp på dörren som det står: Va du är snygg idag! så ni ser den varje gång ni går ut.
Det gör hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0