helgen som va

Jag är tröttare än den vita katten hos mamma och pappa. Keithan.

Fredagen blev som så att jag drog jag först till Sophie och drack lite vin. Sen kom Erik, hans kusin och eriks klasskompis.. Vi gick till ivy där vi mötte upp två killar till. Satte oss och drack lite cider och pratade. Senare kom oxå Tobbe. Runt tolv cyklade jag? hem :)

Lördagen åkte jag ut till mamma och pappa. Så skönt att veta att man har "två hem" och är alltid lika välkommen till båda. Satt i solen med mamma sen blev det lite "pappa dotter tid" över en fotbollsmatch (Sköllersta- Ifk örebro) Riktigt bra match, basse va kung i mål! Dom vann med två noll.
Så fick jag mat innan jag körde mamma och pappa till deras vänner.
Sen fick jag koma, va så seg. Men då dök Elina upp, sedan kom Tobbe och Hodo för lite förfest.
Vi körde "gissa yrket" med charader. så himla roligt!
Blev frimis för hela slanten där jag och erik körde all in på schlagergolvet. Vi dansade så svetten rann (då överdriver jag inte en sekund)  Det va Tull och lind klass. Fast mer galet (det går knappt men vi måste ha lyckats)
Eftersom jag inte drack så mycket så mådde jag kalas på söndagen, så jag drog upp mina vänner. (fast dom va vakna) vi skulle till Eriks sommarställe. Men sen kom Elina på idén att äta på RL innan. Sen blev det sommarstället för hela slanten, kom hem till mamma och pappa halv tolv och då kan jag lova att sängen bokstavlingen ropade på mig. kunde knappt gå upp imorse.

DÄrför ska jag lägga mig snart. måste vara pigg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0