FREDAG!!

Har längtat efter helg, fast jag bara jobbar fyra dagar den här veckan. Som vanligt är ju fredagarna på jobber rätt långa fast man inte jobber mer än sex timmar.
Jag åkte ut till mariberg direkt där jag mötte upp Joakim som skulle köpa solglasögon, på gina :) haha
Sen gick vi till systemet, sen åkte jag till farmor.
Vi handlade, och som säket många vet när vi va i Borås träffade jag en kille som va kopia av Joel Kinnaman. Jag har sett en till nu. Killen som jobbar inne på charken på parken. Jävlar i havet va snygg han är. Lite phia på honom skulle man inte tacka nej till.
Idag när vi va på parken va det jag coh alla över 70! Många klagade över studenten, fulla ungdomar. Har dom aldrig själva varit fulla och unga elle? Men ett par va så sött. Gubben som skulle beställa över delidisken sa till hon som stog där:
Jag vill ha lönneberga
Ja hur mycket vill du ha?
Jag måste fråga chefen.
Som då va hans fru! haha. men det är ändå sött vilken makt tanterna har över gubbarna :)

Ikväll blir det kanske uteservering med Tobbe, erik och två killar till. Kan bli trevligt. Dock tror jag att det kommer bli för kallt och jag är sugen på en panter så jag hoppas vi kan gå till lilla örebro!

Jag saknar Matilda MASSOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0