bääääääästis

världens bästa Matilda lämnade mig i örebro idag. Jag kommer sakna henne så jävla mycket.
Men om en månad är det jag som sitter på flyget ner till henne och ska krama ihjäl henne.
Tull&Lind, Tull lämnade Lind själv i tre månader.
Det är hon som är med på allt det sjuka innan krogen. Hon som kan säga allt och lite till.
Men jag har en regel, hon MÅSTE komma hem innan den 27 aug. för den 28 åker jag till turkiet i två veckor och det håller inte om hon kommer hem samtidigt som jag är borta.
Min blonda stjärna :)
Förfesterna kommer inte bli lika roliga, men lisan kommer alltid att vara på!

Det är med tårarna i ögonen jag säger att jag ska på första festen utan henne, redan. Kommer helt klart inte bli någon tull&lind lista, men hon får vara med i glaset och i mina ben, hon ska känna hur mycket jag saknar henne (redan)

Världens bästa Matilda Blomberg, jag älskar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0