allting har förändras

tiden går fort, jag har bott själv i snart fyra månader. jag har varit singel i över fyra månader.
Om jag ska se tillbaka så har jag inte varit det så länge sen jag gick i sjuan. Som nästan va i förrgår! eller?

Jag hade en underbar helg! Även om det blev lite snett i lördagsnatt.
Fredagen tillbringades med Matilda, vi skulle ta det lugnt med lite vin. Men jag+Matilda+vin vet alla hur det slutar?
Det gick utför redan vid tio, som tur är gick vi inte ut. Men underbara ELina kom och hämtade oss så vi fick både Max och McD! dessvärre vaknade jag i panik och visste inte va jag var någonstans. Men så fick jag en liten återblick att jag hade åkt hem till Elina i kumla. Jag va i säkerhet!

Mysig lördag med två av dom bästa, stressigt och vi skulle på förfest sju, vi kom dit vid halv nio. Elina va med okej?
Till sophie. sen skulle vi till strömpis, jag vägrade att stå i kön så jag, elina och matilda slutade på schlagergolvet på frimis, som alltid! Träffade "halva" sköllersta så det blev lyckat!
nu är det en ny vecka, som kommer sluta i sälen! Jag saknar min lisafisa! jag ska pussa ihjäl henne när vi ses!

tvätten väntar! och nu har jag sagt hej då till julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0