oh sjukt

jag har varit förkyld över en vecka, haft "dålig hörsel" på höger öra.
Men eftersom man jobbar på dagis vet man att man kan få allt konstigt. Så det va ju bara upp till bevis.
Inatt vaknade jag av att jag hade så ont i örat så jag grät, jag ringde till mamma (klockan va halv tre) hon ville att jag skulle komma hem. Men som tur va så kunde jag somna om efter lite alvedon.

Och imorse trodde jag att jag såg ett troll när jag kollade i spegeln. Halva mitt ansikte var uppsvullet. Ni kan tänka er hur man reagerar?!  men jag hade inte så farligt ont. Ringde till mamma och sen till doktorn, fick en tid och tog mig dit.
Öroninflammation, bihålsinflammation i "halva ansiktet" och i örat. (Han förklarade för mig att man har bihålor i nästan hela ansiktet.
Som morfar sa: Lika bra att ta allting på en gång!
Så nu ska jag bara fixa tvätten sen ska jag tycka synd om mig själv en hel dag!

Mctull skulle komma förbi senare. köpt lite frukt, vi ska bli friska!

Nu väntar tabletter och nässpray i tio dagar. Ni behöver inte vara oroliga där ute på stan, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0