som man byter trosor

Somnade igår, vaknade två sekunder senare av att H sparkade mig och jag skrek: Va fan håller du på med? H: Jag har ramlat ur sängen. Fast han hade inte gjort det... han drömde. Blev inte helt nöjd då. Men jag fick upp 05.06. om jag va pigg? nej men ändå skulle jag kunna tänka mig ett jobb så man började sex varje dag. För att komma hem på eftermiddagen..

Slutade halv ett, hann förbi marieberg och farmor&farfar och va hemma till halv tre.
Nu är det soffhäng och ikväll ska jag somna i soffan och vakna upp pigg.

Morgondagen är helt förändrad. nu står jag i valet och kvalet. nykter? inte nykter? Skulle vara himla skönt att vara nykter, meeen vad ska man då göra? 

Om man ska ta en pn så man håller sig vaken hela idol ikväll. 

det va sista gången, meeen ja. svårt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0