Snart är det heeeeelg

Jag tar helg halv ett imorgon, TUSAN VA SKÖNT!
Ska träffa Sofie och lilla (stora) Alva efter jobbet :) Sen på kvällen vet jag inte än vad som händer, nykter måste jag vara eftersom jag ska ut till sköllersta på julfurukost tidigt på lördagen, MYS!

Elinan kommer snart hit :) Dricka lite chailatte och äta en lussiskattius. Första för iår faktiskt (om hon hittar några)

Igår träffade jag H, första frågan behöver ni inte fundera över. Den löd iaf såhär:
Hur full va du i fredags?
Vadrå?
Ja, i lördags frågade en kille om jag va din flickvän.
Jaha.

Kul svar va? Men oroa er inte, jag är fortfarande (ehhh kanske) så singel man kan vara.

Imorgon kommer det bli tråkigt på jobbet, Carina är i thailand och Therese ska till gbg. Så T sa till mig när jag åkte från jobbet, hoppas du får roligt imorgon. Du kommer inte få skratta något.
Eftersom vi tre är så sjuka tillsammans så har man aldrig en tråkig stund. Två exempel:
-Du Linda, kan du spruta lite ketchup på mina brön?
- Gud va mycket hår jag har här :)

Men T är tillbaka på måndag och C är tillbaka nästa måndag så då är allt i sin ordning.

Lördag ska jag träffa Malin och Emmelie igen, vi ska göra succé som vanligt. Nu kommer även några av Malins vänner med, dom spottar inte i glaset kan jag tala om. Sånt gillar jag!

Jobb 05.45-12.30 imorgon.

Sen köööööööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0