Onsdaaaaaaaag

I tisdags fick jag någe fnatt när jag skulle äta. Som jag skrev hade jag en skål med cips  som jag tänkte äta men då fick jag för mig att jag skulle banta?! HAHA. Alla som känner mig kan väl tänka hur detgick...
Jag tog en blodgrape och sen när den va slut så skrek chipsskålen på mig. ÄT MIG! Så bra gick det.. Haha

Igår jobbade jag som vanligt, hade precis kommit innanför dörren så ringde mobilen och Hodo som skrek MAAAAAT! Blev en snabbis i duschen sen åkte jag till RL och köpte med mig mat till Chrillbille. Kollade på en film som jag trodde skulle vara sämst. Satte mig i bilen mot kumla och H. Fick ett sms "Halv åtta? :)" Jag hade sagt att jag skulle vara där så men blev lite längre hos chrillebille än vad jag hade tänkt så jag gled in lagom till fotbollen kvart i nio :)

Vaknade imorse av att Hs granne bara skriker i trapphuset. Trodde människan va inne i lägenheten och självklart blev jag livrädd eftersom H redan hade åkt till jobbet. Blev så jävla rädd! Så jag pallrade mig upp då för att jobba till stängning.

Blev ikea med mamma och pappa efter jobbet. Myyyyysigt att gå där med dom. Åkte till parken och köpte en köttbit och lite morötter till middag. Så nu är jag mätt och belåten! Bara Guran och Batman kvar.

Imorgon ska jag baka och bille och Hodo kanske skulle komma förbi och göra mig sallskap!

Dax att fixa det sista och sen hitta sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0