nyår

vilken dag igår, tog ut en timma flex så jag fick sluta halv tre! hur skönt är inte det? Sen åkte jag hem för att packa, åkte till Stina några timmar och snackade massor. Vilka minnen vi har tillsammans! Sen va det ju bingolotto. Så hodde kom över till mig och spelade. Vi vann inte! ag som hade planerat att jag coh fru sund skulle vara i new york just nu....
Sen gic jag och la mig. Hade pratat med H i en minut tidigare på kvällen. så hade vi sagt "vi hörs imorgon". När jag hade lagt mig så precis innan jag somnade to jag handen av någon andledning mallan madrasserna. Vad hittade ag där? Jo! Mitt körkort och bankkort :) Hur dom hamnade där är en annan fråga. Så sen jag hade slappnat av lite ringer H. Ringer upp och får höra "förlåt att jag ringer så långt efter.. Men vi har precis kommit från poolen" Kul kille! Men så blev det itne mycket mer för jag ville försöka sova. Så kanske två minuter fick jag höra hans röst.. så sov jag som en påse skit i natt. Fem gick jag upp och åkte ivög till jobbet där jag va i fyra timmar. (fick även i bilen till jobbet höra Hs röst i två minuter) Sa hej då till alla etersom det va min sista dag.

Hem och vidare i bilen till stokholm. Nu är vi här! Lisa jobbar så jag och Elina är hos fredrik.

imorgon är det nyår hos bill! all jävla in!

Saknar dig H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0