nu är det jul igen!

Äntligen har det kommit lite snö! Så himla mysigt. Dock midre roligt när man vaknar tusen gånger på en natt och någon säger aj hela tiden och dessutom har tvn på. Va på lagom bra humör när jag skulle åka imorse... Då fick han veta att jag kunde ha morgonhumör!

Vi skulle kolla på beck igår, la mig i sängen under första pausen sen va det kört!

Varit iväg idag, jag vet inte vad jag känner. På något sätt är jag nervös. Men jag måste ändå tänka att jag inte har något att förlora!!

Ut och käka med "gamla gänget" idag. År och dar sen man träffade alla samtidigt! Sen ska jag väl ta hand om killen som har ont överallt. Om jag orkar åka dit...

Inte orolig att jag ska sakna honom när han åker. Men hur ska jag inte kunna prata med honom på nästan en månad som jag brukar prata med varje dag? Jag löser det nog bra men jag tror bara att det kommer kännas konstigt! 

Imorgon visar det sig om jag hör hemma där eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0