Mysssss

va på marieberg för att träffa pia och knutt, så va Alicia med oxå. Så nu har jag bokat helgen 6-9 jan i skövde:) Bowling och olearys står på schemat. Kanske att man kan ta med pia på en utgång! haha

Jag kom hem med en telefon rikare? Haha. Jag visade en telefon jag kunde tänka mig, tio minuter senare gick jag med den i en påse i handen. Tack då! Jag vågar tyvärr inte starta den förrän Elina kommer.. Men hon vet inte riktigt om det än.. Varken att hon ska hjälpa mig eller att jag har köpt en.

Kanske ska försöka läsa lite om den så jag kan svara när det ringer? Som sagt.. läsa på måste jag göra. Lära mig telefonen får Elina sköta.

Malin står på schemat ikväll. Det sista jag sa till H innan han åkte förut "Jag tror jag ska vara nykter" När jag ringde honom frågade han när jag skulle börja dricka. Jag svarade glatt halv sju, "haha, ja det där med att vara nykter trodde jag inte en sekund på" Tack för stödet!

Fick även kommentaren på systemet förut "Kolla hur mycket hon ska dricka" som tur va var det både till pappa och mig :)

All in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0