man vet inte vad man har

jag måste få skriva av mig lite.

Vi hade själva bestämt att vi inte skulle vara tillsammans innan han åkte. Vi har träffats minst fyra gånger i veckan sen i slutet av oktober. Jag ville inte träffa hans familj innan han åkte (varför skulle jag göra det om vi ändp inte va tillsammns?) Jag tänkte såhär när han åkte: På lördag är det julafton, sen går det ju en vecka så är det nyår, sen ska jag börja på nya jobbet och sen kommer han hem. Men just nu känns det som att han har varit borta i flera veckor. Saknar honom som tusan! Men det spelar ju ingen roll hur mycket jag vill att han ska komma hem, han kommer ju inte tidigare hem för att jag vill det.

När William åkte bort i två månader ska jag itne säga att det va lätt, jag saknar honom oxå som tusan. Men han skulle se nya länder. H har varit i new york, vegas och miami flera gånger. Varför då åka? :)

Han ringde igår, han va dyng. Men skönt att höra att han levde lite iaf :)


Har jag kommit fram till något? Ja faktiskt, jag är nog kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0