Lite som man har tänkt sig

Åkte till H igår, skulle kolla på topmodel där men han va tydligen redan hemma så vi fick slåss om vem som skulle få kolla på vad. Jag vann! Jag fick även se idol!
Va så sjukt trött, så jag tvingade honom att jag inte behövde åka med tillbaka in till stan för att hämta sin syster. Jag vann igen :) Sov lagom skönt när han kom tillbaka. sen vaknade jag halv åtta pigg som en lärka. (somnade ju ändå innan elva så åtta timmar fick jag ju)
Vann tydligen vm i att inte ligga still innan jag hann att gå upp ur sängen.
Precis kommit hem till mamma och pappa, hur mysigt är det inte när man kommer hem och kakelugnen är igång och keath ligger framför på en ullmatta:)
Så nu har jag gått runt och tänk lite ljus så vi får det mer mysigt.

Jag ska träffa Elina idag, känns alltid lika bra när man ska göra det. Hon åker sanrt bort, hur tusan ska jag klara mig?
Som pappa säger " Hur ska det gå till?"

Ikväll? ja man kan väl hoppas på en öl? eller två? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0