lång

ska vi fortsätta på helgen....

Igår klockan åtta hade jag fortfarande ont i huvudet. Har kommit fram till att man inte ska shotta på krogen. Ingen bra idé, men det är ju bättre sent än aldrig att komma på det.
Jag fick min pizza, jag fick inte donken. men hittade en påse med chips som gjorde min kväll. Jag sov nästan hela kvällen. Ändå hade jag inga problem att somna när jag väl skulle lägga mig. Igår sa jag faktiskt att jag aldrig mer skulle dricka. Men det va för att jag mådde som en sjuk kille... :)

Imorse trodde jag att det va ett skämt när mobilen ringde. Jag tänkte att det va onsdag, men så kom jag på att jag inte hade jobbat dagen innan så då kom jag ganska fort fram till att det va måndag. Och det är min längsta vecka på jobbet, jag stänger på fredag! Men jag är lika glad för det! Alltid kul att vara på jobbet 8-17.30 en fredag :)

Elina åkte till Norge inatt, tror jag iaf :) inte hört någor annat så jag tror dom kom iväg. Först skulle dom vara borta i två veckor men nu ska dom komma hem till helgen så det blir som en vanlig vecka.

Just, det snöade ju idag! Fast det blev ingenting på marken men snö är alltid snö!

Ska gå ner till tvätten sen är det soffan. Råkade hitta skålen med chips som blev över igår :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Allt har gått bra! Men du vet mig när jag är trött? .......multiplicera det med 100 och voila: MITT TILLSTÅND JUST NU, GALET. Och att inte du är här gör ju inte saken bättre... Saknar dig gumman (du får ta och fixa skype så vi kan prata)

2011-12-06 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0