jätte borta

Jag är förbannad på mig själv! Tappat bort både körkort och bakkort i lägenheten. Mamma skrattade högt, pappa skrattade högre!

Blev ändring på schemat idag så jag öppnade. Men jag vaknade av att jag hade ett missat samtal från H och eftersom dom är så många timmar efter visste jag att han skulle vara vaken om jag ringde (och troligtvis dyng) Men hade svarade inte, så ringde han precis när mitt första barn kom. Kunde natuligtvis inte svara, sen blev det lite kaos så när han hade ringt några gånger ringde jag upp, inge svar. Konstaterade att jag hade varit för seg att ringa upp. Men jag fick iaf höra ifrån honom på sms och face!

Varit på stan efter jobbet med mamma, hittade ett linne. som inte ens va på rean! Imorgon ska jag jobba, träffa sofie en snabbis och sen ska jag till Stina och spike! Sen blir det sängen och sova inför öppning och resa till stockholm! Kan hoppas på en repris från mig och Lisa i lördags! haha, Vad hände va våran fråga i söndags :)

Vaknas mat hos fröken juhlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0