jag är ett måndagsbarn

vilken skön kväll det va igår!
Kollade på idol och sen gick vi och la oss. Först jag: "Kan vi inte lägga oss jag är jätte trött" "Nej Linda, klockan är ju inte ens elva" Två minuter efter "Jag är trött, vi kanske ska lägga oss iaf"

Sen somnade jag som en stock! Och vaknade av mig själv strax efter åtta.  Drog mig lite i sängen så nu har jag tagit plats i soffan medans H ligger och snarkar i sängen.

Tänkte slå på tvn och somna lite´framför den innan det blir mariberg för hela slanten!

Berättade jag att jag ändå färgade håret i torsdags? Jo och snyggt blev det! Riktigt nöjd över färgen.

tänka vad skönt det skulle vara att vara nykter ikväll. vet aldrig vad som händer.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0