Fy tusan va jobbigt!

Har varit riktigt jobbiga dagar på jobbet nu.
I tisdags när jag berättade att jag inte skulle vara kvar på Ekhagen började mina närmaste gråta. (T&C)
Även jag....
Igår när min bästa "bajskompis" skulle gå hem fick jag en blomma så jag bara kände hur ögonen fylldes av tårar men jag kunde hålla dom tillbaka.
Idag när jag fick lappen av T&C började jag gråta och när dom läste vad jag hade skrivit till dom blev det bara ännu mera jobbigt. Dom har ju ändp varit mina bästa extramammor :)

Så idag när jag skulle åka hem mötte jag ett barns mamma som även blev ledsen, hur ska man då kunna hålla tårarna tillbaka? Kommer att vara den bästa avdelningen jag har varit på!

Men nu ska jag gå vidare till adolfsbergs förskola! Den privata.. Det kommer att finnas underbara föräldrar och barn där oxå! Och jag kommer att jobba med Malin!

Ska åka till H ikväll, han åker imorgon. Tråkigt men han kommer att ha jävligt kul! Men allt detta på en vecka är ju kanske inte det bästa. Men jag har massa underbara vänner kvar som kommer göra så att jag har kul oxå! Både lisa och Carro kommer hem! Kan knappast bli bättre!

Slå in dom sista julklapparna sen fixa lite här hemma och styra bilen mot kumla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0