Ångest veckan är förbi

Va hos Malins kompis förra helgen, jag har fortfarande ångest! Så läskigt när man tror att man kommer ihåg saker men så får man reda på att man inte gör det. kommer inte ihåg något från hela strömpis nästan.

Så hela veckan har jag mått skit helt ärligt.  Träffat H i mån, tis, tors och fredag! Jag är glad, det är väl det som är viktigast känner jag. Jag gillar att vara med honom så är det!

Innan jag åkte till honom i fredags va jag hemma hos Sophie. Kul att träffa Matilda igen efter så många veckor utan henne. En tjej jag saknar till tuuuuuusen! Åkte iaf hem till H, somnade i hans soffa så blev jag väckt och fick lägga mig i sängen.

Innebandy igår, satt på nålar! Sen skulle det bli en öl med Malin. Elina fick "dissen" (Ironisk) av sin kille som tydligen skullr dricka så hon följde oxå med. En öl med Malin slutade på en förfest hos hennes kompis. Ölen på olearys uteblev och vi hamnade på dansgolvet på harrys.

Vaknade i en säng hos familjen sund i kumla. Mysfrulle med mamma sool så kom mamma och pappa och hämtade mig :)

kvällen? H eller hemma. skulle vara skönt att få vara hemma. Men han åker på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0