tänkte så att

jani, sex timmar arbetstid kvar sen tänkte jag ta två veckors semester. Problemet är att det känns som att det är långt kvar. Värmen är långt borta och jag sitter här i min längenhet med en tom väska och utan musik.
Jag är trött, måste packa måste laga mat. Massa måste! Men nu skiter jag i som och sätter mig på balkongen och funderar på vad jag ska ha med mig.
Mitt problem är att jag inte får sova i min egna säng på två veckor. Jag ska bo tillsammans med någon i två veckor, som jag inte gjort på över ett år. HAHA. hur ska det gå för henne? :) tyvärr är jag nog mest nervös hur jag ska klara av henne ;)

Nejni, måste ta tag i saker så jag kan sätta mig på klanet 06.00 på söndagmorgon :D

Turkiet, snart gör vi er osäkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0