sorry...

glömt att berätta om helgen. haha ja huvudpersonerna kanske ni inte behöver gissa på? Mig, Matilda och (spyan) Elina :)
Fredagen tog jag mitt pick och pack och drog till Matilda efter att vi hade varit på stan en sväng. (kom hem med lite exta alkohol bara) Vi pratade, drack vin och fixade oss. Så kom Elina som redan då låg några glas? efter. Så kom dom underbara kräftorna fram (kan gissa på att klockan va då runt åtta) vi käkade, skrattade och drack vin.
När dom va slut va vi både lagom mätta och lagom fulla! Skickade fyllesms, som tur va det va det bara till min pappa så jag slapp skämmas dagen efter:)
Min granne och hans två vänner kom förbi vid tio? Sen så försvann Elina, hittade henne utanför Matilda sittandes och vänta på Erik. (då va klockan tjugo i elva och Elina va K A L A S! att vi alltid lyckas.....) Matilda, jag och killarna höll ut till halv tre. lagom bra i gasen la jag mig i Matildas säng och somnade samtidigt som jag klädde av mig. (utan att överdriva)
 Huvudvärken som jag hade när jag vaknade kvart över åtta va inte att leka med. Vi vaknade och jag byggde min kojja i hennes vardagsrum och sov till sunes sommar. (som måste va bland topp fem bästa i världen) Eftersom vi skulle ut på kvällen så va vi tvugna att komma hem till mig på någe sätt, ringde runt men ingen kunde så vi gick från väster till söder. (troligtvis va det det som räddade våran kväll, för vi blev pigga av det!)
Eftersom min kusin nyss fyllt 18 skulle hon med oss ut på krogen. Så som en räddande ängel så kör hennes kille oss till Matilda.
Kvällen: Började segt, men lyckades komma igång med lite shottar och cider. Väl ute på frimis ägde vi dansgolvet lika mycket som för två månader sen. Dansade tills musiken va slut (och där på golvet träffade jag honom)

När jag vaknade igår va jag inte bakis, om man jämför mot lördagen va jag nog frisk.

åkte ut till mamma och pappa för lite mat. Göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0