så jävla fredag imorgon

jag har längtar till helgen hela veckan. varför? jag vet inte. kanske för att det inte gjorde något speciellt förra helgen. I helgen blir det itne så myket annat heller.
Jobb imorgon, stan med mammsen sen HP mataron med Hodo och Tobbe.
Jag tror att jag måste hitta på något dom närmaste veckorna, just jag ska ju bort två veckor. Men varför kan det inte vara dnehär helgen? Jag ska ligga på den dära solstolen så jag får liggsår!

Känns som att jag är mindre positiv idag, kan tyvärr itne säga varför. Eller jo, han kom tillbaka till öret. Inte den sista jag vill träffa men kanske den andra killen att bli rädd för. Okej om han va 21 men va fan han är ju över 27? tror jag iaf. Om inte annat får jag lossas byta nummer eller gå upp i rök!  JAG ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG PÅ ATT SÄGA NEJ!

KP kommer hem imorgon, hel alkis och blivande nykterist (hoppas jag)

men troligtvis ska jag bli lite berusad i helgen (va ju nykter förra)

Gaaaalgen ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0