Reeeeeeeeeeka

mina händer luktar räkor, i mitt kök luktar det snart maaaaaat!
Blir lite plock, gott sådär på en måndag. Men sämre på tv kan vara svårt att hitta....
Funderar om jag ska slå på Hp filmen jag somnade till sist. Men då får jag sitta och klaga för mig själv hur lång den är. Den är så lång så jag kommer hinna bli hungrig igen, och det är måndag= inga chips. Skit!

Jobbet va som vanligt, imorgon är det igång till 100% Då köööööör vi!

Faktiskt tagit fram reseväskan. T o m lagt i alla bikinisar jag ska ha med mig. sen va den full, typ. Frågan är hur jag ska få med mig allt? i-lands problem!

Försa om jag ska lägga upp bilderna från i torsdags? HAHA

L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0