på spaning med Linda

jani, som jag trodde gick det inte så bra att leta efter mr c. som jag nu kan kalla honom. Så nu har jag redan lagt ner det där. varade kort men han va snygg!

Jobbat första riktiga dagen efter sommaren på nya avdelningen, kan vli bra, kan bli kaos :)
Som varje dag funderar jag på hur lång tid det kan ta att det ska bli den 28? jag orkar inte vänta längre snart.

Dock fortfarande lika orolig för min vän som ska med att hon ska svimma av värmen. Eller värre, inte vilja gå ut. Men sån otur kan jag väl inte ha:) nu taggar jag sista veckorna innan och hoppas på att det kommer gå bättre än väntat! jag ska ligga i sen där solen som aldrig visar sig i sverige i två jävla veckor!

så, snart kväll och sängen skriker redan efter mig men imorgon har jag ju sooovmorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0