ollalhogfjofolpöasd

nu börjas det igen, jävla hals.

Lyckades ta mig till marieberg igår iaf efter jobbet. Växlade alla pengar till resan så nu är det bara att packa väskan och vänta på flyget!
Åkte hem och innan jag hann och skala sklart morötterna kom Hodo innanför dörren och jag sa även hej till Tobias. Lagade mat och kollade på Hp. Där någonstans fick min hals fnatt, hostade så mycket att hela magen skulle komma upp. Mendirekt efter dom hade gått la jag mig i sängen och sov tills klockan ringde imorse. Så jävla skönt! Jobbat, fick jobba över. Där någonstans  börjat jag prata med Matilda och vi va hungriga.
Så vi gjorde en plan: Ikväll bjöd jag henne på Pannkakor, imorgon ska vi ha en kväll med kräftor och vin (om vi blir bakis är det kräftornas fel) sen på fredag är det pitchersmat. Lördag:? Ja på en lördag vet ni vart ni hittar mig.

Måste kolla mer på fotbollen, mer imööörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0