min kväll

sitter och väntar på att mamma och pappa ska komma och hämta min bil (glömt att berätta att det va en som körde på mig på parkeringen på jobbet? Hans bil klarade sig, det gjorde inte min)
Sen ska jag hoppa in i duschen, måla naglarna och tånaglarna sen ska jag lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt tills vi ska åka 00.30.

Och ja jag har nog packat klart, dock orolig över att jag ska ha övervikt. kan finnas en chans att jag har det, men det problemet tar jag inte nu. Men min väska är full, jätte full :)

Jag fick min kamera av Matilda igår, haha bilderna från den va klockrena. Från Matildas avskedsfest, herregud.
Bilderna kommer visas när jag kommer hem. Hoppas dom kommer snart så jag får sova några timmar innan jag ska upp igen.

Ja ni vänner, Pengar pass och p-piller är med. Även hatten ska jag ha i högsta högg!!!

Vi höres om två veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0