jävlahelg

fy fan säger jag bara. Jag har nu konstatert att jag adlrig har varit så bakis i hela mitt liv.
Fredagen blev lätt räknade steg. Sängen, (ursäkta) toan och soffan. Klockan fyra hade jag slutat sp. Då fick jag iaf i mig lite mat.
Men jag va helt död i kroppen.

Igår när jag vaknade va det en vanlig bakfylla. helt sjukt, mådde illa och det snurrade i huuvdet.
Men blev bjuden på lunch hemma hos Matildas föräldrar, vi låg i soffan och kollade på fotboll sen åkte vi och kollade på innebandy.
sen skulle vi börja tagga om, gick upp ner upp ner. Det gick mest ner när vi cyklade upp, mådde så illa så jag trodde jag skulle spy (fick tom hälla ut saker för jag inte kunde dricka det, som jag vanligtvis tycker om) Vi åkte till satin och åka hem lika fort. Sen somnade jag och vaknade av mobilen.

Nu är det söndag och jag är människa, äntligen!
Jobb hela veckan, sen ska jag packa.
Hur fan ska jag kunna dricka i turkiet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0