Im Harry, Harry potter

Det är nog det roligaste i alla filmer. Im Bond, James Bond. Känner ni likheten?
slutade halv vå igår, Så himla skönt! sen drog jag ohc mamma till stan och skulle leta bikiniöverdel. Ha!
Kom hem med en jumpsuit och en långklänning. Men jag funderar om jag ska åka till Marieberg nu på morgonen och leta lite till, det måste ju finnas någon.

Igår kom Tobbe och Hodo hit för harry mataron. Plötsligt öppnades dörren och Elina och Christian kommer in oxå. Vi såg iaf två filmer (och jag somnade inte)
Sen fick jag digga musik med min granne som hade fest, dock fick jag göra det från min kudde. Sänk din jävla volym hjälpte inte. Jävla granne :) (Samma granne som nästan hoppade in i mammas bil igår, haha)

Idag är det rätt oplanerat, tänkte åka ut till sköllersta men jag hoppar nog det. Marieberg och vara hemma.
Träffa Emelie Ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0