härliga söndag.

jag är nöjd över min söndag.
Jag har träffat en jag inte träffat på länge, trevligt att prata lite.
sen hälsade jag samtidigt på en Elina som precis kommit hem fårn resan genom sverige :)
Sen har jag varit hemma hos mamma och pappa. skönt att prata lite om helgen och att dom skämms över mig coh Matilda, men jag lugnar dom med att ingen såg oss:)

Pappa och jag satt och kollade på minnescermonin från norge, det är helt sjukt. Han är sjuk i huvudet! Skönt att bli åtalad för 77 mord och minst 1000 mordförsök. Lycka till att prata dig ur det där!

Nu är det kväll och jag ska sova i min gamla säng. Jobb och sen ska jag hälsa på farmor och farfar imorgon!

Jag är redo för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0