det b ä s t a med att vara morgonpigg

 Imorse vaknade jag halv sju, kanske en timma för tidigt men det gör mig inte så mycket.
gick upp och pratade med mamma innan jobbet och läste  tidningen. tog lite frulle och min underbata kompis till medicin. åkte in mot stan, kom lagom halvvägs när jag kom på att jag hade glömt kräftorna. så mdet va bara att vända! lämnade papper på mammas jobb sen hämta ut paketet från hm :)
Åkte och tankande och handlade lite mat. när jag va hemma va klockan kvart i tio. Hur skönt är inte det?
eftersom jag fortfarande är krasslig så ligger jag i soffan samtidigt som sällskaps resan är på. Min frånga är: Hur bra är inte den?  skrattar hela tiden :)

laddad för kvällen, frågan är hur jag ska orka imorgon oxå?!


eeeeh hela livet är en helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0