Underbara påsk

Vilken himla kalasbra påskhelg det har varit.
På fredagen va Linda och Elina hos mig, rätt hårt är bara förnamnet. All in är nog det rätta ordet, blev satin en snabbis (Elina cyklade hem) vi gick till strömpis. Dock cyklade jag hem klockan ett och när jag kom hem låg hon däckad i min säng, jag skrek: Fan va jag saknade dig och Matilda. och ja det är sant, jag saknade dom på dansgolvet!
Mamma och pappa kom och hämtade mig på morgonen, sov i solen skönt! sen åkte jag till kumla en sväng innan mamma körde mig till Linda i pålsboda, förade lite där sen in till Sophie, växlade mellan henne och Satins uteservering. Sluade rätt bra, vi gick inte ut, hon kom inte in. Vafan? :) men kul hade vi. Jag fick min maxbox iaf!

Igår cyklade jag hem till farmor och farfar, satt i en stol i solen tills mamma coh pappa kom. Käkade och fikade. Sen bar cykeln mot Matilda och så skulle jag hjälpa henne att pcka lite. Så himla roligt, faktiskt. Hur mycket skor har tjejen? haha.
Elina kom senare och vi beslöt oss för en kvällshäng på en uteservering, tyvärr åkte matilda hem tidigare eftersom hon skulle jobba, så vi gick över till killarna och jag lyckades sitta kvar ända till tolv.

Idag: Elina kom till mig kvart i elva, en kvart sent. Rekord tid! Åkte ut till mam&pap, la oss och snackade om kvällen tills hon och pap skulle ut och åka motorcykel. Sen åkte vi till hjortkvarnsglassen. jag och mamma vann hem:) Lite mat och sen åkte vi till sjön och pratade, till Elina och pratade. Sen så åkte jag. hem? Eller? :)

Underbara helg, jag vill inte att du ska ta slut nu. Men så är det, jag säger godnatt.

jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0