sool, jag älskar sooolen

vilken måndag, jag är fortfarande helt slut.

Började 06.15, 06.10 "stämplade" jag va trött som en giraff, dom är trötta dom :)
Slutade 14 och gick ut och gick en timma med elina innan jobbet kallade igen, dax för fix inför apt:t.
Som alltid drog det ut över tiden och jag "stämplade" ut 18.17. Elva timmar på jobbet, tur att jag trivs!
Åkte till kumla för att fika vid kumlasjön med Elina, vi såg lite roliga saker under dom timmarna vi satt på filten.
Det jag blev mest rädd för va ankorna som Elina började mata, så jag stalde mig upp för att kunna springa om dom kom närmare. Men gud va vi taaaalade, mest vad man själv hade gjort i konstiga sitvationer. (som lyckades hända när vi satt där) men det ska jag inte gå in på för mycket.

Jag hann lämna tröjan och få några pussar innan jag hamnade i min soffa framför big brother.
jag vet fortfarande inte hur jag ska "tolka" allting. Men jag trivs ganska bra som sitvationen är nu, man vet aldrig vad som kommer att hända.
Men som sagt, jag ligger ofta och funderar på när jag ska somna "När ska jag sluta dra mig till innebandykillar?"
Jag hade konstaterat ganska fort efter William att det inte skulle hända igen. men nu sitter jag där igen, nästan.

Nu är det tydligen tisdag igen och sanrt kommer det att vara fredag. sen löööördag, succé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0