orkar snart inte mer

Känns som att jag har varit sjuk hela 2011. Började med förkyldning och halsen, fick bihålsinflamation och öroninflammation på köpet. Penicellin i tio dagar, tack! Öronvärken gick inte över så nu äter jag ny kur, i 15 dagar.... Igår kände jag av i halsen, men jag trodde det va lugnt. Heeeerru, vaknade inatt dyng förkyld och med en hals som är lika stor som en fotboll.
Jag pallar inte, jag trodde inte man kunde bli sjuk om man käkade penicellin?

Dr mugg va precis på tvn, hur bra är inte det? Kapten filling!

Ska iaf iväg och träffa Elina idag, har inte sett henne på ett tag nu. (vi burkar träffas nästan varje dag) Hon har varit sjuk och troligvis är det hon som har smittat mig över telefonen. Eller om det kan vara barnen som hostar över min mat? Hmmmm

tänkte ta en kopp te till och sova lite innan disneydags börjar (klockan nio)

L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0