märke, tack

vilken stress dag. Jobb, hem, elina, dynga, den, nu är jag äntligen i min gamla säng hos mamma och pappa. Tänkte ge mig själv sovmorgon imorgon.
Ska gå upp i sista minuten, så jag precis hinner till sju.

Jag längtar tills på fredag. Personalfest! heyho let's go!

Igår träffade jag Matilda, vi blev hungriga så vid åtta styrde vi bilen mot pitchers och tisdagsmat. Göttmos!
Hade nästan för mycket att prata om så vi hann att bestämma att vi ska köra en Lind&Tull all in kväll på lördag. Jag som skulle vara nykter... Men vad gör man inte för att få dansa väggen samtidigt som världens bästa lista spelas`? Dom chanserna får man itne missa.

sova och vänta på jobb och så ska jag träffa en eller två gamla klasskompisar imorgon. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0