Ligan va tillbaka och ......

Igår kan man kalla det en succé dag! Matilda kom till mig vid tolv. Elina skulle komma in senast tolv men hon och tider är som att jag skulle kunna gå på händer en hel dag, det händer aldrig.
Vi premiär cyklade hem till henne från mig, backen tar kål på mig. Vi satte oss i solen och snackade massor, att vi alltid kommer fram till massa bra saker. "sladderadelitiho" HAHA
Åkte och köpte mat på RL och sen kom Elina, klockan va halv tre :) Men jag älskar henne lika mycket för det. Matilda och jag kom fram till att:
Vi tror varje gång att hon ska komma i tid, fast vi vet att det aldrig kommer hända. Vi blir inte förvånade utan skulle mer tappa hakan om det någongång skulle hända :)
Sen fick jag matkoma och la mig i Matildas säng, mobilen ringde när jag sov så jag svarade: Hej fyllo. Det va ett milt ord va han va. Han va dyng! Låg i hennes säng en stund extra sen blev det cykel mot tybble och sen hem till mig. Fixade och donade sen va vi tillbaka, Listan, väggen, cykelpumpen, vinet, dödscirkeln och en liten skräll, en full kalas Elina efter bara två cider. Hon som aldrig blir dragen blev det på hög nivå! Sen kom då den andra premiären, cykla till krogen. Jag tycker att det är det bästa man kan göra, för man nyktrar till så bra innan man ska gå in. Men en premiär kan inte "åka på räls"
Vi har cyklat förbi konserthuset när det kommer en bil bakom oss, Jag cyklar först sen Elina sen Matilda. Av någon konstig anledning ska Elina cykla upp på trottoaren (som är 10cm hög) när bilen kommer. Ni kan väl tänka själva hur det gick? Hon cyklar in i en cykel som står parkerad på trottoaren ramlar framåt och stöter huvudet mot husväggen och skrapar i foten i backen. Jag as garvar och Matilda oxå, problemet är att Matilda skulle stanna och "glömmer" ta ner foten i backen så hon "lägger" sig med cykeln på vägen. Bilen åker förbi och tutar.
Ni kan tänka er hur mycket jag skrattade? Samtidigt som Elina skriker: jag ska aldrig mer cykla till krogen!

Väl inne blev det succé. Vilken jävla kväll! Men när ligan är samlad kan det bara bli succé. när blir nästa gång?

Är hemma hos mamma och pappa nu, kom hit vid fyra. Hunnit åka på pappas nya motorcykel, så jävla kul! Så va jag och mamma och handlade lite mat i kumla. Så nu väntas chips och dipp :)

Jobb imorgon 06.15, kom på förut att det va apt imorgon, B L Ä ! så jag slutar sex imorgon..

nu chibba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0