kul

jag tror att det ända jag skriver om i bloggen är sjukdomar eller kärlek. det är så jag lever mitt liv.
Jag har som väntat fått om i örat igen, men jag ska inte ringa till herr doktor förrän jag ligger och gråter att jag har ont. Så jävla trött på det här.
Därför tar jag mitt pickochpack och åker till matilda över kvällen. Dom ska grilla, jag ska käka annanas och ta ett glas vitt. jag hoppas mitt öra är bättre imorgon, annars tar jag bort det.

Jag hörde en liten rolig kommentar från min jobbarkompis idag, eller snarare min gamla chef.
- Jag vet att ni kommer bli tillsammans om något/några år.
Jag blev paff, men jag sa inte emot. Hon sa att det sitter alltid kvar.
Jag hoppas inte, men man ska aldrig säga aldrig. right?

nu ska jag fixa mig lite, sen gliiiiider jag mot Tullan och hennes syster Johossan!

Kisspiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0